V pátek 30. března 2018 vyjela tramvajová retrolinka 23 do druhé sezóny. Její provoz byl slavnostně zahájen před rokem (25. 3. 2017). Na linku jsou vypravovány známé tramvaje řady T3 se skořepinovými sedačkami a její trasa vede v centrálním úseku turistické linky 22.
Poněkud mrzutý je přístup marketingu Dopravního podniku hl. m. Prahy k této lince. Před rokem se konala velká sláva při jejím zahájení – letos ticho. Jako kdyby linka 23 pro dopravní podnik vůbec neexistovala. Přitom v den zahájení druhé sezóny retrolinky 23 uspořádal dopravní podnik oslavu 25 let Muzea MHD a zahájení provozu historické linky 41 po zimní přestávce. O lince 23 ani slovo. Přitom linka jezdí jen pár metrů od střešovické vozovny, kde probíhaly tramvajové a autobusové oslavy.
Mrzuté… zvlášť s přihlédnutím ke skutečnosti, že linka 23 se stala mezi dopravními nadšenci a turisty oblíbenou. Dokonce vznikají propagační předměty s linkou 23, které si můžete zakoupit na internetu. Samozřejmě mimo dopravní podnik, jelikož jeho marketing vedený Josefem Voltrem stále v lince 23 neobjevil příležitost (nebo pravděpodobně ani nechce), jak si s touto pražskou specialitou, podobnou londýnským doubledeckerům vyhrát. Ať už formou propagace linky, prodejem suvenýrů a nebo tématickými jízdami (např. velikonoční, vánoční jízdy).